Bezig met laden...

Sieradenbeschermingsplannen

Wat is levenslange sieraden garantie?

Levenslange sieraden garantie is een garantie dat het product is geproduceerd volgens de hoogste kwaliteitsnormen en dat eventuele defecten in het oorspronkelijke ontwerp of vakmanschap levenslang door de fabrikant worden gedekt.

Wat dekt de levenslange garantie?

- Fouten in het originele product ontwerp

- Fouten in de gebruikte materialen (zoals metaal soort of kleur)

- Functionele gebreken als gevolg van een productiefout

Wat zijn sieraden bescherming plannen?

De sieraden bescherming plannen zijn uitgebreide service plannen die u aanvullende diensten bieden die niet worden gedekt door de standaard levenslange garantie. Deze plannen zorgen voor een bredere bescherming van uw sieraden als toevoeging op uw levenslange garantie.

Wat is het verschil tussen levenslange sieraden garantie en bescherming plannen?

Elk GLAMIRA-product wordt geleverd met een levenslange garantie, die eventuele gebreken van de fabrikant dekt, maar het dekt geen routine-onderhoud van het product en/of schade die optreedt als gevolg van normale slijtage, verkeerd gebruik of ongevallen. Er zijn geen extra kosten voor levenslange garantie.

Bescherming Plannen dekken daarentegen onderhoudsbehoeften of schade als gevolg van slijtage, verkeerd gebruik of ongevallen. Deze plannen brengen extra kosten met zich mee, afhankelijk van de gekozen optie.

Hoeveel soorten beschermings plannen zijn er beschikbaar?

We bieden twee beschermingsplannen met verschillende dekkingsniveaus.

Is het verplicht om een ​​beschermingsplan te selecteren?

Nee, beschermingsplannen zijn niet verplicht; u kunt echter één van de beschikbare opties selecteren als u liever een uitgebreide dekking voor uw sieraden wenst

Wat is het verschil tussen het Uitgebreide Beschermingsplan en het Uitgebreide + Beschermingsplan?

Het verschil tussen beide abonnementen is het dekkingsniveau van de geleverde diensten. Met het uitgebreide beschermingsplan kunt u onderhoudsservices ontvangen na uw retourperiode van 60 dagen, terwijl het uitgebreide + beschermingsplan u bredere onderhoudsdiensten biedt, waaronder reproductie en steen vervanging.

Wat zijn de kosten van de bescherming plannen?

De kosten zijn afhankelijk van uw productkeuze en het dekkingsniveau. U kunt de kosten van het geselecteerde abonnement bekijken en toevoegen aan uw bestelling tijdens het afrekenen.

Zijn de kosten voor retourzending inbegrepen in mijn beschermingsplan ?

Ja. Wanneer u uw product retourneert voor onderhoud onder uw Beschermingsplan, voorzien wij u van een verzendlabel en betaalt u niet voor de retourzending.

Hoe de bescherming plannen gebruiken?

Het enige dat u hoeft te doen, is onze reguliere retourprocedure te volgen en uw verzoek te beschrijven dat wordt gedekt door uw beschermingsplan. Uw abonnement op het beschermingsplan zal beschikbaar zijn in ons systeem en uw product zal dienovereenkomstig worden onderhouden.

Hoe het beschermingsplan verlengen?

Verlengde beschermingsplannen zijn alleen beschikbaar voor de geselecteerde periode en kunnen niet worden verlengd.

Wat als ik besluit mijn product terug te sturen voor terugbetaling?

Als u uw product retourneert dat aan alle retourvoorwaarden voldoet (geretourneerd binnen de 60 dagen na levering, in de originele ongebruikte staat en met het product label eraan), betalen we ook uw beschermingsplan terug.

Kan ik de diensten van een andere juwelier gebruiken voor basisonderhoud terwijl ik mijn beschermingsplan heb?

Zowel het levenslange garantie plan als de beschermingsplannen vervallen in geval van wijziging door een derde partij. Laat uw product alstublieft niet elders repareren.

De beschrijving van de diensten

  • Fabrieksfouten: de fouten in het oorspronkelijke productontwerp en defecten die het gevolg zijn van defecte metalen of fabricagefouten, worden beschouwd als fabrieksfouten.

  • Ringmaat aanpassen: we bieden alleen eenmalig gratis formaataanpassing binnen de eerste 60 dagen na levering van uw bestelling. Na deze periode kunnen we geen ringmaatservices meer aanbieden. Met de uitgebreide beschermingsplannen kun je je ring zelfs na 60 dagen retourneren om het formaat aan te passen.

  • Rhodium plating herstellen, polijsten en afwerken: Bij regelmatig gebruik verliest het metaal van uw sieraad zijn glans; uw ringafwerking of rhodiumplating (indien beschikbaar) kan na verloop van tijd vervagen. Uw sieraad wordt gratis gepolijst en/of afgewerkt of gerhodineerd, waarbij deze service gedekt wordt door onze beschermingsplannen.

  • Aanslag en patina verwijderen: Het maakt niet uit wat het metaal van uw sieraden is, het kan aantasten of patina krijgen, afhankelijk van hoe het is gebruikt. Deze service omvat het verwijderen van vuil, aanslag, patina of oxidatie.

  • Reparatie van kapotte sieraden (zonder ontbrekende onderdelen): Uw sieraden kunnen breken door stoten, misbruik of ongelukken. Deze service dekt de reparatie van kapotte onderdelen, zolang er geen ontbrekende onderdelen van het sieraad en de edelstenen zijn (indien beschikbaar) zijn nog intact.

  • Onderhoud van diamanten, edelstenen en parels: uw diamant gaat eeuwig mee, maar hij vereist speciale zorg om zijn vonk te behouden. Edelstenen en parels zijn ook erg delicaat en moeten worden schoongemaakt zodat ze hun natuurlijke schoonheid lang behouden. Diamant, Edelsteen en Parel Onderhoudsservice dekt het reinigen van de stenen en parels op uw sieraden.

  • Vastzetten van stenen (niet-tanden zettingen): Stenen op niet-tanden sieraadinstellingen kunnen na verloop van tijd losraken en hierdoor kunnen ze eraf vallen. De stenen op niet-prong-instellingen zijn vastgezet om ze op hun plaats te houden.

  • Aanspannen van de pinnen: De pinnen van je sieraden kunnen vast komen te zitten aan kleding en verbogen, of ze gaan na verloop van tijd los, waardoor de steen eruit valt. Met dit servies worden de pinnen van uw sieraad gespannen.

  • Reparatie van beschadigde zettingen: De beschadigde ringkop of de zetting van uw sieraad wordt gerepareerd.

  • Hervormen: uw ring kan zijn vorm beginnen te verliezen door rondingen en deuken veroorzaakt door dagelijks gebruik. Deze service dekt het omvormen van kromme sieraden.

  • Reparatie van kettingen, sluitingen, oorbel-stoppers, manchetknoop-stoppers: Kettingen aan sieraden kunnen ergens vast komen te zitten en breken, de armband of ketting sluitingen kunnen beschadigd raken als gevolg van veelvuldig gebruik. Oorbel- en manchetknoop stoppers kunnen losraken of beschadigd raken als gevolg van normale slijtage. Deze service dekt de reparatie van eventuele schade die voortvloeit uit dergelijke incidenten.

  • Vervanging van beschadigde of ontbrekende stenen tot 2,5 mm/stuk: Elke beschadigde of ontbrekende edelsteen tot 2,5 mm wordt gratis vervangen. Het totale aantal vervangen stenen tijdens het plan mag niet groter zijn dan het aantal stenen dat op de sieraden is gebruikt.

  • Vervanging van beschadigde of ontbrekende parels: Beschadigde of ontbrekende parels worden kosteloos vervangen. Het totale aantal vervangen parels tijdens het plan mag niet groter zijn dan het aantal parels dat op de sieraden is gebruikt.

  • Reparatie van beschadigde onderdelen van email, onyx, keramiek, leer, hout of carbon: De onderdelen van email, onyx, keramiek, leer, hout of carbon van uw sieraad kunnen beschadigd raken als gevolg van normale slijtage, verkeerd gebruik of ongelukken. Wij repareren en/of herstellen deze onderdelen onder de uitgebreide beschermingsplannen.

  • Vervanging van beschadigde of ontbrekende middensteen: elk type of formaat middensteen wordt kosteloos vervangen. Deze service is beperkt tot één keer tijdens de beschermingsperiode en wordt alleen gedekt door het Extended+ Protection Plan.

  • Reproductie van gebroken sieraden (zonder ontbrekende onderdelen): Uw sieraden kunnen breken door stoten, misbruik of ongelukken. Als reparatie van kapotte onderdelen niet mogelijk is, wordt uw sieraad gereproduceerd zolang er geen ontbrekende onderdelen van zijn en de stenen (indien aanwezig) nog intact zijn. Deze service is beperkt tot één keer tijdens de beschermingsperiode en wordt alleen gedekt door het Extended+ Protection Plan.

  • Gratis graveren na levering: Graveren is een gratis service bij de bestelling; we bieden deze service echter niet achteraf. Eenmalig gratis graveren na levering valt onder het Extended+ Protection Plan.

  • Geldteruggave na 60 dagen levering: u krijgt een retourbeleid van 60 dagen voor uw sieraden. Beschermingsplannen bieden geen rechten om het artikel te retourneren voor restitutie na de retourperiode van 60 dagen.

  • Winkeltegoed na 60 dagen levering: u krijgt een retourbeleid van 60 dagen voor uw sieraden en winkeltegoed is een van onze terugbetalingsopties. Beschermingsplannen bieden geen rechten om het artikel te retourneren voor winkeltegoed na de retourperiode van 60 dagen.

  • Verlies of gestolen artikelen: Uw sieraden zijn verzekerd tegen schade of verlies tijdens de verzending van uw bestelling van onze vestigingen naar uw adres; de beschermingsplannen dekken echter niet de verlies- of diefstal incidenten na de levering. U kunt contact opnemen met een verzekeringsmaatschappij als dit een dienst is die u graag zou willen hebben.

VOORWAARDEN

  • De bescherming plannen blijven van kracht gedurende de geselecteerde periode na de levering van het product.

  • De bescherming plannen kunnen niet worden overgedragen aan andere mensen, andere bestellingen of producten.

  • De vergoeding voor het beschermingsplan kan niet worden gebruikt voor andere services.

  • De vergoeding van het beschermingsplan kan niet worden afgestemd op contant geld of winkeltegoed.

  • Tijdens de beschermingsperiode is het gratis formaat van de ring slechts één keer per jaar beschikbaar.

  • De gratis vervanging van de middensteen is beperkt tot eenmalig tijdens de geselecteerde periode van het beschermingsplan.

  • Steen Vervangingen tot 2,5 mm zijn beperkt tot het totale aantal stenen (2,5 mm/stuk) op het sieraad. Het aantal vervangen stenen tijdens het plan mag niet groter zijn dan het totale aantal stenen dat op de sieraden is gebruikt

  • De diensten onder de bescherming plannen dekken alleen de reparatie of restauratie van de productkenmerken die oorspronkelijk in de bestelling zijn geselecteerd en omvatten niet het wijzigen ervan naar andere product opties zoals verschillende soorten steen, metaal, metaalkleur, breedte, dikte of ring finish.

  • Vervanging van ontbrekende sieraadonderdelen valt niet onder de bescherming plannen. Alle kapotte onderdelen moeten samen met het product worden geretourneerd om te profiteren van de gratis reparatieservices.

  • De bescherming plannen dekken het verlies of de diefstal niet.

  • Het reparatieproces kan ongeveer 25 werkdagen duren voor het uitvoeren van de procedures die onder de bescherming plannen vallen.

  • De bescherming plannen zijn alleen geldig op het moment van aankoop en kunnen niet afzonderlijk worden gekocht.

  • De bescherming plannen zijn ongeldig in het geval dat het product is onderhouden, gerepareerd of gewijzigd door een derde partij.