Bezig met laden...

WIE ZIJN WIJ?

De eerste winkel werd opgericht in 1999 in Heilbronn, Duitsland, dat nog steeds dienst doet als hoofdkantoor voor zijn filialen. Gedurende acht succesvolle jaren van ervaring in een hoogontwikkelde juwelensector, heeft het bedrijf grote zakelijke veranderingen ondergaan om zijn productassortiment te ontwikkelen en zijn klantenbestand uit te breiden. Na zich te hebben ontwikkeld van een kleine juwelier tot een van de belangrijkste spelers in de Europese sieradensector, werd de handelsnaam GLAMIRA in 2011 opgericht. In hetzelfde jaar begon GLAMIRA met het produceren van op maat gemaakte sieraden, waardoor de aantrekkingskracht aanzienlijk werd vergroot. Tegen het einde van 2011 boekte GLAMIRA, naast Duitsland, uitstekende vooruitgang op de Britse en Spaanse markt.

In 2012 begon GLAMIRA met het ontwerpen en ontwikkelen van haar eigen producten. Deze strategiewijziging bood de mogelijkheid om actief de internationale arena te betreden. In hetzelfde jaar begon GLAMIRA te handelen in Oostenrijk en Zwitserland. In 2013 bleef het bedrijf met succes andere internationale markten betreden door Finland, Italië, Denemarken, Zweden en Frankrijk aan zijn groeiende portfolio toe te voegen.

In 2014 heeft GLAMIRA zijn bedrijfsstructuur versterkt, waardoor het bedrijf de markten van West-Europa kon betreden, en het heeft zich snel ontwikkeld in de belangrijkste Europese markten. In 2016 bleef GLAMIRA zijn activiteiten uitbreiden in de markten van Oost-Europa en het Verre Oosten, naast de VS, de Stille Oceaan en Zuid-Amerika.

GLAMIRA is nu een baanbrekende juwelier die levert aan meer dan 65 landen met zijn 76 bestaande online winkels en kantoren in 8 landen - Duitsland, Zwitserland, de VS, het VK, Noorwegen, Australië, Bulgarije en Turkije.

Wij bij Glamira werken onvermoeibaar om zowel professioneel als effectief aan de behoeften van de klant te voldoen - in overeenstemming met onze bedrijfswaarden van integriteit en vertrouwen. GLAMIRA heeft een e-commerce-infrastructuur van wereldklasse ontwikkeld om tegemoet te komen aan de behoeften van de hedendaagse wereldwijde consumenten door snelle en hoogwaardige service te bieden aan haar gebruikers met behulp van de nieuwste technologie.

Als bedrijf dat investeert in de toekomst; GLAMIRA wil haar activiteiten uitbreiden en een leidende rol spelen in aanpasbare producten voor textiel, leer, cosmetica en woonaccessoires. Als onderdeel van deze missie is GLAMIRA van plan om een ​​schoenen- en handtascollectie te creëren voor Fashion Week 2023. We zijn op weg om een ​​bedrijf te worden dat zichzelf voortdurend vernieuwt door samen te werken met beroemdheden die onze merkidentiteit en visie weerspiegelen.