10% KORTING!ONTVANG 10% KORTING OP UW BESTELLING! Gebruik Kortingscode: 11NOV

  Gratis Verzending

  60 dagen bedenktijd

 
   

RETOUR- EN GARANTIEBELEID

Bijgewerkt per 20.10.2017

Wij zijn toegewijd aan 100% klanttevredenheid en leveren kwalitatief hoogwaardige producten aan onze klanten bij GLAMIRA. Indien u om welke reden dan ook ontevreden bent met uw aankoop, kunt u binnen 60 dagen na de ontvangst van uw bestelling, uw ingegraveerde of niet-gegraveerde item in originele staat retourneren, mits uw item voldoet aan de retourvoorwaarden.

De restitutie van ingegraveerde producten is alleen geldig voor de bestellingen dat aangeschaft zijn vanaf 20.10.2017, en op voorwaarde dat het zegel niet is verwijderd. Lees hieronder het gedeelte Refund/Restitutie voor meer informatie.

Lees deze pagina zorgvuldig door voordat u het item(s) gaat retourneren.

Let op! Belangrijke informatie: Ingegraveerde items kunnen alleen worden geretourneerd voor een restitutie in de vorm van een tegoedbon en is niet mogelijk in een koopsom te ontvangen. Met een tegoedbon kunt u een nieuwe bestelling bij GLAMIRA plaatsen voor hetzelfde bedrag van uw oorspronkelijke aankoop. Producten dat geen gravure bevatten kunnen geretourneerd worden voor restitutie aankoopbedrag of restitutie in de vorm van een tegoedbon. De keuze is aan u.

GARANTIE

GLAMIRA sieraden worden zorgvuldig en met kwalitatieve materialen geproduceerd. Daarom staan wij met een royale retour- en garantiebeleid achter onze producten met vol vertrouwen.

Alle GLAMIRA producten worden voorzien van een gratis levenslange verkopersgarantie. Bij eventuele productiefout, zal GLAMIRA uw item kosteloos repareren, zolang uw artikel voldoet aan de voorwaarden voor de levenslange verkopersgarantie.

Alle reparatieverzoeken, voordat de aanvraag verwerkt wordt, worden voorzien van een controle/inspectie door ons team Quality Assurance. Mocht ons team Quality Assurance vaststellen dat de schade niet is veroorzaakt door een productiefout, dan zullen wij u hierover informeren. Wij zullen met u in overleg gaan en zullen wij u laten weten of eventuele reparatiediensten van GLAMIRA beschikbaar zijn tegen kosten of anderszins.

Gratis levenslange verkopersgarantie is alleen van toepassing op producten die zijn aangekocht vanaf 1 juni 2017. Voor producten die vóór deze datum zijn gekocht, blijft de garantie van 2 jaar voortbestaan vanaf het moment van leveringsdatum.

Algemene voorwaarden voor de levenslange Verkopersgarantie en Reparatie

1. De garantie komt alleen in aanmerking voor de productieafwijking/productiefout en dekt niet deformaties en schades die veroorzaakt zijn door ongeval, misbruik, nalatigheid, onbevoegde service en/of schade.

2. De garantie is nietig, in geval waarbij het item op één of andere manier aangepast is met inbegrip van gravure, maat wijziging, of reparatie door een derde, bijvoorbeeld door een andere juwelier of persoon buiten GLAMIRA.

3. Als een onderdeel van het sieraad uitvalt (met inbegrip van maar niet beperkt tot bijvoorbeeld, stenen, kettingen clips enz.), moet het geheel samen met alle onderdelen worden geretourneerd alvorens de reparatie. GLAMIRA neemt geen enkele verantwoording voor de ontbrekende onderdelen of stenen.

4. Levenslange verkopersgarantie is niet overdraagbaar aan derden.

De levenslange verkopersgarantie is niet van toepassing op:

  • Verkleuring als gevolg van blootstelling aan chemische stoffen, make-up, zwembaden, sauna's of stoombaden.
  • Krassen, deuken en afbreken gevolg van normaal gebruik of misbruik.
  • Gebogen, versleten of stuk gegaan klauwen/kroon die het mogelijk maken van een steen uitval of steenverlies als gevolg van verwaarlozing of andere schade
  • Verloren of gestolen steen/stenen
  • Items die zijn blootgesteld aan verkeerd gebruik of slijtage buiten de normale, dagelijkse gebruik.

Let op! Houd er rekening mee dat de volgende onderwerpen de eigenschappen van het item zijn en niet als defect kunnen worden beschouwd:

  • Lichte oneffenheden en variaties in vakmanschap
  • Natuurlijke eigenschappen van het metaal of edelstenen (zoals de kleur, inwendige invoegingen etc.)

RETOURNEREN

U kunt uw item retourneren naar GLAMIRA voor restitutie aankoopbedrag, wijziging van ringmaat, gravure of reparatieverzoek. Het enige wat u zou moeten doen voor retourneren is het indienen van een retourformulier en de afgedrukte kopie ervan op te nemen in uw retourpakket.

Voor een snel en makkelijk retourproces, zorg ervoor dat u het juiste type retour-optie selecteert en alle vereiste velden op het formulier invult. Uw retour verzoek zal niet in behandeling worden genomen indien de gevraagde informatie ontbreekt.

Na het indienen van het retour formulier zult u bevestigingsbericht inclusief het retouradres en een kopie van het formulier dat u heeft ingevuld ontvangen. Het bevestigingsbericht zal naar uw e-mailadres worden verzonden. Gelieve dit formulier afdrukken en invoegen in uw retourpakket.

Verpak uw item(s) veilig voor verzending. Wij adviseren u aan om uw item(s) verzekerd en/of aangetekend te retourneren. GLAMIRA neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor verlies of beschadiging van uw retour tijdens vervoer.

De kosten van retourzending worden niet door GLAMIRA gedekt en blijft de verantwoordelijkheid van de klant.

Retourzendingen dienen te worden verstuurd naar:

GLAMIRA
c/o Ring-Paare.de GmbH
Schaeuffelenstr. 49-51
74076 Heilbronn
Germany

Na ontvangst van uw retour zal uw retourverzoek verwerkt worden om deze naar de juiste afdeling door te sturen, aangezien een item voor diverse mogelijke reden retour kan komen. Deze afhandeling van verwerking kan tot 2-4 werkdagen in beslag kunnen nemen. De levertijd van de reparatie is maximaal 25 werkdagen. Houd er rekening mee dat alle retourzendingen worden ondergaan van een inspectie door ons team Quality Assurance. Voordat een retourverzoek verwerkt wordt, kunnen eventuele mogelijke extra kosten ontstaan, afhankelijk van uw retour-optie. Zodra het item is gecontroleerd en blijkt dat er kosten van toepassing zijn, dan zult u van de kosten op de hoogte gesteld worden voordat de reparatieverzoek verwerkt zal worden.

Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met ons team klantenservice per e-mail via service@glamira.nl of telefonisch via +31 85 208 4400 Zij zullen u graag te woord staan.

Lees alstublieft de onderstaande informatie zorgvuldig door voordat u het item gaat retourneren voor restitutie aankoopbedrag, gravure, ringmaat wijziging of reparatie.

REFUND/RESTITUTIE AANKOOPBEDRAG

Uw restitutie moet voldoen aan alle onderstaande voorwaarden om in aanmerking te kunnen komen voor een volledige terugbetaling van uw koopsom:

  • Product geen sporen van gebruik te hebben (bijv. krassen of enige andere vorm van beschadiging waaruit blijkt dat het product gedragen is)
  • Het origineel zegel (het zwart touw wat om de ring hangt) moet intact blijven en niet verwijderd/afgebroken zijn. Alle niet-gegraveerde en ingegraveerde producten worden verzonden met een zwarte touwtje die aan de product is gekoppeld. Zorg ervoor dat u zeker van bent dat dit niet is verwijderd/afgebroken.
  • Producten compleet te worden geretourneerd (d.w.z. inclusief originele geschenkdoos, eventuele echtheidscertificaten, etc.)
  • In het geval van ring(en), dient de maat hiervan ongewijzigd te zijn/ het product dient voorheen niet aangepast en/of gewijzigd te zijn.
  • Het product dient niet bijzonder order te zijn zoals ontworpen en/of geproduceerd naar de wens van de klant (gepersonaliseerd item).
  • Het product dient geen diamanten te bevatten die zijn afgenomen in het kader van GIA-certificering.
  • Het product dient geretourneerd te worden naar GLAMIRA binnen 60 dagen na de ontvangst van uw bestelling.

De terugbetaling zal worden verricht op dezelfde wijze als de oorspronkelijke betaalmethode, exclusief de verzendkosten. Houd er rekening mee dat dit 10 werkdagen in beslag kan nemen totdat het bedrag verwerkt en overgemaakt is op uw rekeningnummer.

Let op! Belangrijke informatie: Ingegraveerde items kunnen alleen worden geretourneerd voor een restitutie in de vorm van een tegoedbon en is niet mogelijk in een koopsom te ontvangen. Met een tegoedbon kunt u een nieuwe bestelling bij GLAMIRA plaatsen voor hetzelfde bedrag van uw oorspronkelijke aankoop. Producten dat geen gravure bevatten kunnen geretourneerd worden voor restitutie aankoopbedrag of restitutie in de vorm van een tegoedbon. De keuze is aan u.

GRAVURE

Heeft u uw artikel reeds ontvangen en wilt u het bij nader inzien toch nog laten graveren? Dat is mogelijk en voor deze service brengen wij 4 € per letter of symbool in rekening.

Om uw product voor gravure te retourneren, dient u een retour formulier in te vullen. Na het invullen van het retour formulier, kunt u gemakkelijk de instructies volgen die staan ​​vermeld onder 'RETOUREN' Indien u het product(en) voor gravure retourneert, dient u het zonder accessoires zoals geschenkdoos, echtheidscertificaten etc. terug te sturen. Let op! Indien u de accessoires mee verstuurd, zal deze na de gravure niet meer teruggestuurd worden.

Het graveren van uw item zal uw levenslange garantie niet beïnvloeden. Uw levenslange garantie zal niet komen te vervallen. Indien uw item een behandeling ondergaat voor gravure door een derde persoon en/of bedrijf buiten GLAMIRA dan zal de levenslange verkopersgarantie van het product komen te vervallen.

Houd er rekening mee dat gravure proces maximum 25 werkdagen in beslag kan nemen.

WIJZIGEN VAN DE RINGMAAT

Glamira biedt u de mogelijkheid om uw ring die wel of geen gravure bevat, eenmalig gratis te verkleinen/vergroten binnen de 60 dagen na uw ontvangst van het item(s).

Houd er rekening mee dat de ringen alleen kunnen worden aangepast naar de ringmaten welk binnen het aangeboden assortiment beschikbaar is.

Om het item(s) te retourneren voor de ringmaat te laten wijzigen, dient u een retour formulierin te vullen. Na het invullen van het retour formulier, kunt u gemakkelijk de instructies volgen die staan ​​vermeld onder 'RETOUREN' Indien u het product(en) voor de ringmaat wijziging retourneert, dient u het zonder accessoires zoals geschenkdoos, echtheidscertificaten etc. terug te sturen. Let op! Indien u de accessoires mee verstuurd, zal deze na de ringmaat wijziging niet meer teruggestuurd worden.

Indien het product een behandeling ondergaat voor een aanpassing van de ringmaat door een derde persoon en/of bedrijf buiten GLAMIRA, dan zal de levenslange verkopersgarantie van het product komen te vervallen.

Denk eraan dat het opnieuw op maat laten maken van uw ring maximum 25 werkdagen in beslag kan nemen, en indien de ringmaat is gewijzigd, kan uw item niet meer retour voor restitutie aankoopbedrag.

REPARATIE

Om uw product te retourneren voor reparatie, dient u een retour formulier in te vullen. Na het invullen van het retour formulier, kunt u gemakkelijk de instructies volgen die staan ​​vermeld onder 'RETOUREN' Indien u het product(en) voor reparatie retourneert, dient u het zonder accessoires zoals geschenkdoos, echtheidscertificaten etc. terug te sturen. Let op! Indien u de accessoires mee verstuurd, zal deze na de reparatie niet meer teruggestuurd worden.

Houd er rekening mee dat de reparatie proces maximum 25 werkdagen in beslag kan nemen.